0

Marketing

REKLAMA WEDŁUG OTTONA KLEPPNERA RUSSELL LANE

REKLAMA WEDŁUG OTTONA KLEPPNERA RUSSELL LANE
ocena ocena ocena ocena ocena
94,05 PLN
Model: 7639506677
Status: dostępny od zaraz
Wysyłka: 6,00 PLN (przedpłata) 14,00 PLN (pobranie)
Ilość
sztuk
Ilość:
Opis produktu
  • Tytuł: REKLAMA WEDŁUG OTTONA KLEPPNERA
  • Autor: J. THOMAS RUSSELL, W. RONAL LANE
  • Wydawnictwo: INNE
  • Rok wydania: 2000
  • Format książki: 260 x 210 mm
  • Ilość stron: 817
  • ISBN: 9788391146576
  • Okładka: twarda
  • Stan ogólny: dobry plus, niewielkie ślady lektury
  • Opis:

 Reklama według Ottona Kleppnera stanowi najbardziej aktualne kompendium wiedzy w zakresie reklamy na jej obecnym etapie rozwoju - reklamy traktowanej zarówno jako forma sztuki, jak i nauki. Obecna edycja łączy w sobie tradycyjne już walory tej książki z nowym, niezwykle istotnym materiałem, przybliżając tym samym czytelnikom ogromne i fascynujące zmiany, jakie zachodzą w dziedzinie marketingu, reklamy i mediów na przestrzeni ostatnich lat. Zmienność jest bowiem - w opinii autorów - kluczową cechą współczesnej reklamy. W swej obecnej wersji podręcznik prezentuje reklamę jako element marketingu zintegrowanego. Autorzy pokazują, w jaki sposób łączyć reklamę z pozostałymi aspektami przekazu marketingowego. Książka dzieli się na sześć części, obejmujących łącznie 26 rozdziałów. Część pierwsza ukazuje reklamę w ujęciu historycznym - od początków sprzedaży i wymiany towarowej aż po dzień dzisiejszy. Część druga prezentuje temat jakże nieodzowny dla skutecznej reklamy - badania i analizy rynku. Autorzy omawiają także pojęcie cyklu życia produktu oraz pokazują strategie zapewniające niezmienną atrakcyjność wyrobu na stale ewoluującym rynku. Tu również znajdziemy informacje, w jaki sposób należycie określić główne grupy potencjalnych klientów oraz jak opracować najskuteczniejszy plan dotarcia do nich. W trzeciej części zaprezentowano sposoby organizowania kampanii reklamowej, zarówno od strony agencji reklamowej, jak i jej klienta. Tutaj też omówiono proces planowania i przeprowadzenia skomplikowanej akcji reklamowej. Część czwarta traktuje o poszczególnych formach przekazu reklamowego adresowanego do odbiorców za pośrednictwem mediów. Autorzy dokonują przeglądu porównawczego głównych rodzajów mediów, jak telewizja, radio, gazety, czasopisma itp. W części tej wyraźnie podkreślono, iż nie ma lepszych czy gorszych środków przekazu, lecz jedynie pewne nośniki będą lepiej służyć spełnianiu konkretnych celów niż inne. W części piątej Russell i Lane ukazują kreatywny charakter reklamy. Rozdziały 15-22 to zarys kolejnych etapów działania agencji reklamowej (badań, planowania, produkcji), w trakcie których ogólnie nakreślona koncepcja przybiera materialną postać - bądź to jako ogłoszenie w czasopiśmie, bądź też jako spot reklamowy w telewizji. Ostatnia, szósta część książki prezentuje kilka szczegółowych aspektów reklamy. Rozdział 24 omawia specyficzne problemy nieodłącznie związane z reklamą o zasięgu międzynarodowym. Rozdział 25 przedstawia liczne pułapki prawne czyhające na twórców reklamy. I w końcu rozdział 26 skupia naszą uwagę na etycznych stronach reklamy.

Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Unikat
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera
Kontakt ze sklepem

Jeśli masz pytania, zgłoś je na powyższe dane kontakotwe.